Kontorrengøring: En uventet ulejlighed

Kontorrengøring: En uventet ulejlighed

En uventet ulejlighed

Da Peter i julen 2014 startede et nyt reklamebureau i det vestlige København, var virksomhedens primære strategi alene kundeorienteret. Med Et mindre kontor bestående af to skriveborde og et mødelokale, kunne rengøringen overstås uden udefrakommende hjælp. Men da virksomheden voksede progressivt over årene, synes den ellers uskyldige og dog alligevel nødvendige rengøringstjans, at blive en ubehagelig ulejlighed. I takt med at Peter måtte udvide virksomhedskapaciteten og dermed kontorets størrelse, blev rengøringsbyrden efterhånden så omfattende, at denne til tider fjernede Peters fokus fra virksomhedens egentlige drift. For Peter var dette efterhånden blevet et så stort irritationsmoment, at et alternativ måtte findes.

En kompetent fagmand

Med en afklaring om at arbejdsbyrden var blevet for stor, blev det for Peter klart, at han måtte søge hjælp hos en fagmand. Uden nogen egentlig kendskab til rengøringsbranchen, valgte Peter derfor, at søge rådgivning hos en af sine arbejdspartnere, Nikolaj, som også havde stået i selvsamme situation få år forinden. Nikolaj Havde gennem årene forsøgt sig med flere forskellige typer af rengøringsassistance, før han i sidste ende havde opnået den optimale kontorrengøring, og fra denne erfaring var han villig til at rådgive Peter.

Efter en længere vurdering af Peters behov og forventninger, blev det ham indforstået, at han var nødsaget til at søge hjælp hos en ekstern fagmand. Ved at outsource kontorrengøringen, kunne Peter igen holde 100 % fokus rettet mod virksomhedens reelle funktion. Med disse overvejelser som udgangspunkt, begyndte Peter herefter at eftersøge den rigtige samarbejdspartner, og efter kort tid, havde han fundet den optimale fagmand, hvis kompetence kunne tilfredsstille Peters behov.

På rette spor

Med den nye samarbejdspartner, EC Service ApS, blev der hurtigt lavet en aftale, hvis indhold synes at være perfekt til Peters behov. Gennem en ugentlig kontorrengøring, udarbejdet af kompetente rengøringsfolk, kunne fokus igen rettes imod det reelle formål, uden at blive distraheret af uforholdsmæssige ulejligheden. For Petes kontorlokaler, synes den indgåede aftale da også at have forbedret virksomhedens kontormiljø. Med rene og attraktive linjer, blev både indeklima og dermed atmosfæren positiv og forfriskende, hvilket ubetvivleligt skyldes udskiftningen af Peters manglende rengøringsevner med et effektivt og absolut kvalificeret rengøringspersonale, hvis evne inden for kontorrengøring må konstateres som værende særdeles attraktiv.

Fra faglig hjælp kommer det bedste resultat: Få hjælp til kontorrengøring her

By |juli 31st, 2016|Categories: Kontorrengøring|0 Comments